Sťahovanie MIMA

Ako pracujeme?

Vďaka tomu, že ponúkame komplexné a profesionálne služby, na nás môžete preniesť čo najviac vašich starostí. Vieme, že sťahovanie a likvidovanie patrí medzi stresujúce udalosti. Práve preto našim službám predchádza dôsledná príprava.

Pri komplikovanejších sťahovaniach vždy odporúčame vykonať obhliadku priestorov, ktoré sa chystáme sťahovať, aby sme vedeli pre Vás vypracovať konkrétnu cenovú ponuku.

POSTUP SŤAHOVANIA

PRVÝ KROK
Pri prvom kontakte s Vami si dôkladne vypočujeme vaše požiadavky a ponúkneme Vám čo najlepšie riešenie, aby Vaše sťahovanie prebehlo čo najhladšie. Našim cieľom je Vám ponúknuť nie len čo najvhodnejšie, ale aj čo najekonomickejšie možnosti sťahovania. Pred presnejším stanovením ceny sťahovania, je v niektorých prípadoch potrebná OBHLIADKA.

 

OBHLIADKA A CENOVÁ PONUKA
Cieľom obhliadky je zistiť dostupnosť a objem sťahovaných vecí. V dohodnutom termíne sa náš pracovník dostaví na Vami určené miesto sťahovania. Po dôkladnej obhliadke Vám náš pracovník vysvetlí všetky detaily a možnosti sťahovania a vypracuje Vám konkrétnu cenovú ponuku na sťahovanie. Ak nie je potrebná obhliadka je možné sa dohodnúť cez telefón alebo e-mailom.

 

AKCIA

V dohodnutý termín sa naši pracovníci dostavia na stanovenú adresu a začne proces sťahovania. Naši profesionálny pracovníci zabezpečia nie len vaše veci ochrannými fóliami, ale tak isto priestory z ktorých sa sťahuje, aby nedošlo k žiadnemu poškodeniu. Naše vozidlá sú špeciálne vybavené na sťahovanie. Našim cieľom je, aby počas prepravy vašich vecí nedošlo k ich poškodeniu. Po premiestnení vašich veci z bodu A do bodu B, naši pracovnici Vám radi pomôžu rozložiť nábytok vo vašich priestoroch tak ako si prajete. Po úspešnom ukončení sťahovania sa podpíše protokol o ukončení sťahovania a vykoná sa platba.

 

MOŽNOSTI PLATBY
Fyzická osoba
V hotovosti s vystavením potvrdenia o platbe na mieste a následné Vám bude odoslaná faktúra s PPD na adresu do 48hod.
Právnicka osoba
Bankovým prevodom. Kde vám bude vystavená faktúra a následné odoslaná e-mailom alebo na vašu adresu do 48hod.
V hotovosti, kde Vám bude na mieste vystavené potvrdenie o platbe a následné do 48hod Vám bude odoslaná faktúra s PPD na vašu adresu.

POSTUP VYPRATÁVANIE PRIESTOROV

PRVÝ KROK
Pri prvom kontakte s Vami si dôkladne vypočujeme vaše požiadavky, vysvetlíte nám, čoho všetkého sa potrebujete zbaviť a mi Vám navrhneme čo najlepšie riešenie, tak aby ste ušetrili čo najviac finančných prostriedkov. Našim cieľom je Vám ponúknuť nie len čo najvhodnejšie, ale aj čo najekonomickejšie možnosti likvidácie. Pred presnejším stanovením ceny likvidácie vašich vecí, je v niektorých prípadoch potrebná OBHLIADKA, ktorá je ZADARMO.

 

OBHLIADKA A CENOVÁ PONUKA
Cieľom obhliadky je zistiť dostupnosť, množstvo a náročnosť demontáže potrebných vecí na vypratanie. V dohodnutom termíne sa náš pracovník dostaví na Vami určené miesto likvidácie. Po dôkladnej obhliadke Vám náš pracovník vysvetlí všetky detaily a možnosti, ktoré máte na zbavenie sa nepotrebných vecí. Je potrebné ísť na zberný dvor v danom meste s nami a zbaviť sa nepotrebných vecí na Váš OP ZADARMO. V niektorých prípadoch nie je potrebné ísť s nami. Vieme sa zbaviť menších množstiev vašich vecí aj bez vašej prítomnosti a OP.

 

AKCIA

V dohodnutý termín sa naši pracovníci dostavia na stanovenú adresu a začne proces likvidácie vašich vecí. Naši profesionálny pracovníci zabezpečia priestory z ktorých sa bude vypratávať, aby nedošlo k žiadnemu poškodeniu. V prípade potreby naši profesionálne vybavení pracovníci demontujú všetko, čo bude potrebné, pobalia do odpadových vriec všetko, čoho sa potrebujete zbaviť a znesú do auta. V prípade, že je potrebné ísť s nami, bez akýchkoľvek problémov Vás zvezieme naspäť domov. Po úspešnom ukončení vypratávania vašich priestorov sa podpíše protokol o ukončení likvidácie a vykoná sa platba.

 

MOŽNOSTI PLATBY
Fyzická osoba
V hotovosti s vystavením potvrdenia o platbe na mieste a následné Vám bude odoslaná faktúra s PPD na adresu do 48hod.
Právnicka osoba
Bankovým prevodom. Kde vám bude vystavená faktúra a následné odoslaná e-mailom alebo na vašu adresu do 48hod.
V hotovosti, kde Vám bude na mieste vystavené potvrdenie o platbe a následné do 48hod Vám bude odoslaná faktúra s PPD na vašu adresu.

POSTUP SŤAHOVANIA BREMENA

PRVÝ KROK
Pri prvom kontakte s Vami si dôkladne vypočujeme vaše požiadavky a ponúkneme Vám čo najlepšie riešenie, aby sťahovanie bremena prebehlo čo najhladšie. Našim cieľom je Vám ponúknuť nie len čo najvhodnejšie, ale aj čo najekonomickejšie možnosti sťahovania. Pred presnejším stanovením ceny sťahovania, je v niektorých prípadoch potrebná OBHLIADKA.

 

OBHLIADKA A CENOVÁ PONUKA
Cieľom obhliadky je zistiť dostupnosť bremena ku nákladnému autu, približnú váhu a veľkosť bremena. V prípade, že nie je potrebné nákladné vozidlo a potrebujete len preniesť bremeno v rámci domu alebo bytovky náš pracovník obhliadne priestor na manipuláciu s bremenom. V dohodnutom termíne sa náš pracovník dostaví na Vami určené miesto sťahovania. Po dôkladnej obhliadke Vám náš pracovník vysvetlí všetky detaily a možnosti sťahovania bremena a vypracuje Vám konkrétnu cenovú ponuku na sťahovanie. Ak nie je potrebná obhliadka je možné sa dohodnúť cez telefón alebo e-mailom.

 

AKCIA

V dohodnutý termín sa naši pracovníci dostavia na stanovenú adresu a začne proces sťahovania bremena. Naši profesionálny pracovníci pripravia bremeno tak, aby nedošlo k jeho žiadnemu poškodeniu pri manipulácií, obalia bremeno špeciálnymi fóliami a penami. Tak isto zabezpečia priestory z ktorých sa sťahuje bremeno a takisto celú trasu až k autu. Naši pracovníci prenesú bremeno špeciálnymi popruhmi alebo iným špeciálnym príslušenstvom, v prípade potreby k autu. Naše vozidlá sú špeciálne vybavené hydraulickými plošinami a špeciálne zabezpečené na prepravu ťažkých zariadení. Našim cieľom je, aby počas manipulácií a prepravy bremena nedošlo k jeho žiadnemu poškodeniu. Po premiestnení vašich veci z bodu A do bodu B, naši pracovnici vyložia alebo vynesú bremeno presne na Vami určené miesto. Po úspešnom ukončení sťahovania bremena sa podpíše protokol o ukončení sťahovania a vykoná sa platba.

 

MOŽNOSTI PLATBY
Fyzická osoba
V hotovosti s vystavením potvrdenia o platbe na mieste a následné Vám bude odoslaná faktúra s PPD na adresu do 48hod.
Právnicka osoba
Bankovým prevodom. Kde vám bude vystavená faktúra a následné odoslaná e-mailom alebo na vašu adresu do 48hod.
V hotovosti, kde Vám bude na mieste vystavené potvrdenie o platbe a následné do 48hod Vám bude odoslaná faktúra s PPD na vašu adresu.

 

OBHLIADKA A CENOVÁ PONUKA JE NEZÁVÄZNÁ A ZADARMO

Objednávka

Zbalenie

Nakládka

Preprava

Vykládka

Po telefonickej alebo e-mailovej komunikácií, v prípade potreby Vás navštívi náš pracovník, s ktorým preberiete všetky detaily vášho sťahovania. My vám odporučíme, čo bude treba zabezpečiť, navrhneme vám všetky možné, čo najlepšie možnosti a poradíme vám ako sa pripraviť tak, aby bol celý proces čo najrýchlejší a aj najefektívnejší.

V prípade, že obhliadka nie je potrebná, stačí vyplniť objednávkový formulár alebo nám poslať správu e-mailom. Po potvrdení vašej objednávky sa presne v dohodnutý termín dostavíme na čas na vami určené miesto. Všetky vaše veci v prípade potreby obalíme do strečových fólií, zabalíme do krabíc a znesieme do auta a s čo najväčšou opatrnosťou prepravíme všetky vaše veci na vami určenú adresu a všetky vaše veci vynesieme na vaše miesto a uložíme všetko tam, kde si poviete. Po ukončení všetko skontrolujeme, či je všetko v poriadku a podpíšeme protokol o ukončení sťahovania.

Používame cookies, aby vám poskytla najlepší online zážitok. Dohodnutím súhlasíte s použitím cookies v súlade s cookies.